3 Haziran 2013 Pazartesi


KAKAOLU MUFFİNLER





       8 yemek kaşığı un
      1,5 su bardağı toz şeker 
       2 yumurta 
      3,5 çay kaşığı kabartma tozu  
      1 paket vanilya 
       1 kahve fincanından birazcık fazla sıvı yağ 
       1 su bardağı yoğurt 
       2 yemek kaşığı toz kaka 
       1 su bardağı yogurt





Yapılışı:

Şeker ve un iyice çırpılır.Ardından kalan malzeme ilave edilere tekrar mikserle çırpılır ben vanilya olarak toz değilde aroma şeklinde vanilya kullandım ve muffin kalıplarına kaşıkla azar azar ilave ederek 180 dereceli fırında pişirilir dakikası herfırında farklı oluyor ben 45 dakikada pişirdim 

1 yorum:

En İyi Yemek Siteleri dedi ki...

Merhabalar,
En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
Çalışmalarınızda başarılar...
Ziyaret etmek isterseniz:
En İyi Yemek Siteleri