4 Kasım 2010 Perşembe

Kızıma haftada birde olsa eksik etmeden yapıp yedirdiğim tavuk çorbasını bugünde farklı bir şekilde denemeye karar verdim.Çok lezzetli oldu.Çok basit ve lezzetli özellikle grip nezle gibi durumlarda tam bir şifa çorbası denemenizi dilerim.

KREMALI TAVUK ÇORBASI

1 adet derili tavuk göğsü
1 kutu pastorize krema
4 çorba kaşığı un
sıvıyağ
tuz

YAPILIŞI:
Öncelikle tavuklar yıkanıp derisiyle beraber haşlanır.Haşlanan tavuklar biraz ılınınca didilir.Diğer yandan da tencereye bir miktar sıvıyağ ve un pembeleşinceye kadar kavrulur.Kavrulan unun üzerine yavaşça haşladığımız tavuğun suyu ve bir miktar kaynatılmış normal içme suyu ilave edilir ve sürekli karıştırılarak topaklanmaması sağlanır.Pişen çorbamıza tavukları ilave etmeden evvel topaklansın topaklanmasın ben yinede blendra vuruyorum daha kıvamlı oluyor.Blendra vurulur ve tekar pişmeye alınır.Ardından didilen tavuklar ilave edilir.Bir miktar daha pişirdikten sonra krema ilave edilir ve ocaktan alınır.Bazı pastorize kremalar var kesiliyor ancak ben pınarın ve bulamazsam sek marka kullanıyorum kesilmiyor şimdiden afiyet osun



2 yorum:

fagor servisi dedi ki...

fagor servisi olarak gönderiyi beğendik http://fagorservisi.net/

öztiryakiler servisi dedi ki...

öztiryakiler servisi olarak gönderinizi begndik
https://www.oztiryakilerservis.net/